Programă Concurs AcadNet

Programa de concurs:

  • Secțiunea calculatoare, clasele 9-10 – Bazele calculatoarelor;
  • Secțiunea calculatoare, clasele 11-12 – Bazele calculatoarelor și Modulul 1: Introducere în rețele;
  • Secțiunea rețele, clasele 9-10 – Modulul 1: Introducere în rețele și Modulul 2: Bazele rutării și switching-ului;
  • Secțiunea rețele, clasele 11-12 – Modulele 1-4: Introducere în rețele, Bazele rutării și switching-ului, Dezvoltarea rețelelor, Conectarea rețelelor.

 

Bazele calculatoarelor

  1. Introducere în domeniul calculatoarelor personale
  2. Proceduri de laborator și folosirea instrumentelor
  3. Asamblarea Calculatorului
  4. Prezentarea generală a întreținerii preventive
  5. Instalarea, configurarea și întreținerea unui sistem de operare Windows
  6. Concepte de reţele
  7. Laptop-uri și dispozitive mobile
  8. Instalarea, configurarea și întreținerea unui sistem de operare Linux
  9. Sistemele de operare pentru dispozitive mobile și OS X
  10. Imprimante
  11. Securitate
  12. Profesionistul IT
  13. Depanare Avansată

Rețele

 

Modulul 1: Introducere în rețele

Capitolul 1: Explorând rețeaua

Capitolul 2: Configurarea unui sistem de operare pentru rețele

Capitolul 3: Protocoale de rețea și comunicații

Capitolul 4: Accesul în rețea

Capitolul 5: Ethernet

Capitolul 6: Nivelul rețea

Capitolul 7: Nivelul transport

Capitolul 8: Adresarea IP

Capitolul 9: Subnetarea retelelor IP

Capitolul 10: Nivelul aplicație

Capitolul 11: Construirea unei rețele de mici dimensiuni

 

Modulul 2: Bazele rutării și switching-ului

Capitolul 1: Introducere in retelele switched

Capitolul 2: Concepte de baza de switching si configurari

Capitolul 3: VLAN-uri

Capitolul 4: Concepte de rutare

Capitolul 5: Rutare Inter-VLAN

Capitolul 6: Rutare Statica

Capitolul 7: Rutare Dinamica

Capitolul 8: OSPF o arie

Capitolul 9: Liste de Control Acces

Capitolul 10: DHCP

Capitolul 11: Translatarea Adreselor pentru IPv4

 

Modulul 3:  Dezvoltarea rețelelor

Capitolul 1: Introducere în dezvoltarea rețelelor

Capitolul 2: Redundanța în rețele locale

Capitolul 3: Agregarea legăturilor

Capitolul 4: Rețele locale fără fir (wireless)

Capitolul 5: Configurarea și depanarea Single-Area OSPF

Capitolul 6: Multiarea OSPF

Capitolul 7: EIGRP

Capitolul 8: Configurare avansată și depanare EIGRP

Capitolul 9: Imagini și licențiere IOS

 

Modulul 4: Conectarea rețelelor

Capitolul 1: Proiectarea ierarhică a rețelelor

Capitolul 2: Conectarea la WAN

Capitolul 3: Conectarea Point-to-Point

Capitolul 4: Frame Relay

Capitolul 5: Network Address Translation pentru IPv4

Capitolul 6: Soluții Broadband

Capitolul 7: Securizarea unei conexiuni Site-to-Site

Capitolul 8: Monitorizarea rețelei

Capitolul 9: Depanarea/întreținerea unei rețele

 


 

 

Interoperabilitate Software

 

Elemente de bază ale limbajului C++:

 

·         limbaje de programare de nivel mașină și de nivel înalt, procesul de compilare,

 

·         obținerea codului mașină: procesul de compilare,

 

·         scrierea de programe simple,

 

·         variabile,

 

·         întregi: valori, reprezentare, operatori,

 

·         caractere: valori, reprezentare, operatori,

 

·         lucrul cu fluxuri și operații de intrare/ieșire de bază

 

Controlul fluxului și aprofundarea tipurilor de date în C++:

 

·         realizarea controlului fluxului într-un program,

 

·         tipuri de date numerice cu virgulă mobilă: valori, reprezentare, operatori,

 

·         alte tipuri de date de tip întreg: valori și reprezentare,

 

·         bucle, controlul fluxului de program în cadrul buclelor,

 

·         logică, operatori aritmetici și la nivel de bit.

 

Funcții

 

·         funcții,

 

·         declararea și apelarea funcțiilor,

 

·         efecte laterale,

 

·         metode de pasare a parametrilor către funcții,,

 

·         parametri cu valori implicite,

 

·         functii inline,

 

·         supraîncărcarea funcțiilor.

 

Accesarea datelor și lucrul cu excepții

 

·         convertirea valorilor cu tip diferit,

 

·         string-uri: declarare, inițializare, asignare,

 

·         obiecte: metode și proprietăți,

 

·         namespaces: utilizare și declarare,

 

·         lucrul cu excepții.

 

·         STL

 

Bazele abordării orientate-obiect:

 

·         clase,

 

·         obiecte,

 

·         componentele claselor,

 

·         constructori,

 

·         referirea la obiecte,

 

·         membri statici,

 

·         clase și elemente prietene,

 

·         definirea și supraîncărcarea operatorilor.

 

Ierarhia claselor:

 

·         clasă de bază, clasă părinte și subclase,

 

·         moștenirea: mod de funcționare,

 

·         tipuri de moștenire,

 

·         moștenirea diverselor componente ale unei clase,

 

·         moștenirea multiplă.

 

Aprofundarea claselor:

 

·         polimorfism: noțiune și scop,

 

·         metode virtuale: declarare și utilizare,

 

·         moștenirea metodelor virtuale,

 

·         abstractizare și clase abstracte.

 

Excepții:

 

·         noțiunea de excepție,

 

·         prinderea și aruncarea excepțiilor,

 

·         clase și ierarhi de excepții,

 

·         definirea propriilor excepții.

 

 

 

 

 

 

Parteneri

 

      

 

 

 

Go to Top
Template by JoomlaShine